HW/SW service

Vores HW/SW (Hardware/Software) service er afhængig af producenten og vil derfor ikke være den samme for alle produkter. Nedenstående beskrivelse er derfor kun vejledende.

Progressive HW/SW service omfatter:

  • Adgang til at rekvirere softwarepatches og evt. opgraderinger.
  • Ombytning af defekt hardware, jf. producentens betingelser.
  • Telefonisk adgang til Progressives ServiceDesk.
  • I nogle tilfælde adgang til producentens supportorganisation (leverandørspecifikt).

RMA service

Progressives RMA service giver hurtigt adgang til udskiftning af HW, hvis producentens standardvilkår ikke opfylder krav om oppetid for den specifikke løsning.

Progressives RMA service omfatter:

  • Ombytning af defekt hardware, iht. aftalte SLA.
  • Mulighed for rekvirere onsite besøg af tekniker til udskiftning, evt. med SLA.
  • Telefonisk adgang til Progressives ServiceDesk.

Kontakt os på tlf. 3525 5070 eller info@progressive.dk for at høre nærmere om, hvordan vi kan gøre jeres it-hverdag nemmere.

Begynd at skrive og tryk ENTER for at søge