Sæt kunderne i system og optimer salget

White Paper - CRMNæsten halvdelen af alle salgsforsøg løber ud i sandet, mens eksisterende kunder siver, ofte uden at nogen egentlig kan forklare hvorfor. Begge dele er dyrt og - i mange tilfælde - helt unødvendigt.

For gennemtænker virksomheden i stedet salgsprocesser og kundeforholdets livscyklus, kan man optimere både salg og kunderelationer gennem et nøje planlagt CRM-forløb.

Det har vi skrevet et white paper om som du kan downloade her.

I white paperet kan du bl.a. læse om

  • Processtyring er nøglen til effektiv kundehåndtering
  • Vision, strategi og processer
  • Design kundeforløb fra bunden
  • Fremtidssikring med standardbaserede systemer
  • Kunderelationen som et kærlighedsforhold
  • Buyer 2.0 vil gerne købe, men helst ikke sælges til
  • Vejen til den vellykkede samarbejdsplatform

White paperet indeholder bl.a. bidrag fra Michael Ærø, partner i Zellgeist og Thomas Rydahl, partner i RelationshusetGekko.

Udfyld formularen for at downloade white paperet.