Samarbejde og kommunikation med Office 365

Har du brug for at samarbejde med dine kollegaer?

Her er 4 hurtige tjekpoints , som du kan bruge til at vurdere om din virksomhed har brug for ny effektiv dokumenthåndtering:

  • Har I behov for at kunne arbejde alle steder fra og via pc, smartphone eller tablet med sikker adgang til virksomhedens dokumenter?
  • Har nogle kollegaer indført forskellige programmer til dokumentdeling?
  • Gemmer I mange dokumenter på lokale pc’ere og servere, måske i et papirarkiv eller på diverse usb-sticks?
  • Kan I se en fordel i at kunne arbejde (også samtidigt) i de samme dokumenter uden at der opstår tvivl om, hvilken er den seneste version?

Hvis du kan svare ja til blot ét af de ovenstående spørgsmål, kan din virksomhed have gavn af Office 365 til nem håndtering af jeres mange dokumenter eller få inspiration til, hvordan I kan udnytte jeres Office 365 endnu bedre. Læs videre her eller kontakt os med det samme, så vi kan hjælpe dig videre.

Styrk jeres samarbejde og kommunikation

Effektivt samarbejde og kommunikation er altafgørende for at drive en forretning i en dynamisk hverdag, hvor mange mennesker er involveret. Det kan være samarbejde med eksterne partnere eller internt på tværs af jeres afdelinger. Eller det kan være kommunikation med kunder og medlemmer. Office 365 og SharePoint fra Microsoft er skabt til at understøtte disse behov.

Intranet med høj sikkerhed

Intranettet er blevet et socialt forum, hvor idéer deles og udvikles, og denne viden skal være tilgængelig på alle platforme. SharePoint er designet med høj datasikkerhed til mange Office 365 brugere på tværs af funktioner og geografi. Derfor kan medarbejdere og teams fortsat arbejde sammen, selvom de ikke sidder på samme adresse eller arbejder på ens platforme.

SharePoint dokumentdeling er effektivt og tidsbesparende

Det er ikke nødvendigt at maile dokumenter til kolleger for at de kan arbejde videre på samme dokument. Hvis dokumentet er gemt i SharePoint, kan flere arbejde på samme dokument og det vil hele tiden være i den seneste version.

Sådan kommer I i gang med Office 365 og SharePoint

Kontakt os i dag og lad Progressive inspirere din virksomhed til, hvordan Office 365 SharePoint kan styrke jeres samarbejde og kommunikation. Løsningerne kan baseres på produkternes standardfunktionalitet eller suppleres af moduler udviklet af Progressive eller andre Microsoft partnere.

Vores løsninger spænder over:

Begynd at skrive og tryk ENTER for at søge