Hos M.J. Eriksson skal IT virke på byggepladserne

M.J. Eriksson A/S er som en af de førende entreprenørvirksomheder med til at udvikle og udbygge Danmark gennem anlægsopgaver inden for klimatilpasning, infrastruktur, energi og forsyning, miljø og kloakering samt byggeri og renovering. Det stiller krav til fleksible samarbejdspartnere og derfor bruges Progressive som IT driftspartner.

 

Komplet IT løsning

Hos M.J. Eriksson foregår en stor del af arbejdet på byggepladserne fordelt over hele landet, hvor der stilles krav om en fleksibel tilgang til IT assistance. Denne opgave håndterer Progressive og hjælper M.J. Eriksson med at holde IT hos mandskabet kørende – både på byggepladserne og på kontorerne. Progressives løsning omfatter:

·  Service Desk til brugerne 24 timer i døgnet

·  Sikker og stabil drift af IT systemerne i Progressive datacenter

·  Desktop Management

·  Office 365 med OneDrive funktionalitet

Løbende rådgivning

Gennem årene har Progressive fungeret som sparringspartner til M.J. Eriksson for at sikre den mest optimale IT-infrastruktur. Progressive har blandt andet rådgivet omkring implementering af Office 365 med OneDrive for at sikre bedre og sikrere dokumenthåndtering.

Martin Eriksson, Projektleder hos M.J. Eriksson, udtaler: ”Hos Progressive får vi en god og ærlig service. Vi ønsker ikke at beskæftige os med IT-drift og kender ikke til alle de nye muligheder, så vi er glade for samarbejdet med Progressive – de står altid klar med hjælp og rådgivning.”

IT support til brugerne

Ved tekniske problemer kan de ansatte hos M.J.Eriksson henvende sig til Progressives helpdesk, der er døgnbemandet med teknisk personale. Udover support til brugerne håndterer Progressives helpdesk diverse alarmer fra IT-systemerne, og det sker 24/7. Det betyder, at hvis der skulle ske et udfald i løbet af natten, kan Progressives tekniske support løse problemerne, så systemerne kører, når de ansatte hos M.J. Eriksson møder ind om morgenen.

Sikkerhed og fleksibilitet

Hverken servere i datacenteret eller bærbare PC’ere til de ansatte skal M.J. Eriksson bekymre sig om, da det er en del af løsningen fra Progressive. Det er nemt og hurtigt at få en ny bærbar PC med alle de rigtige programmer og indstillinger og det rette niveau af sikkerhed. Det er afgørende for M.J. Eriksson, da de har en masse forskellige lokationer og byggepladser, som løbende varierer og ændrer sig.

”Hos Progressive får vi den fleksibilitet, som vi har brug for. Progressive er nemme at komme i kontakt med, servicemindede og leverer til tiden, hvilket er vigtigt for os i en hektisk og travl hverdag”, afslutter Martin Eriksson.

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe dig med IT drift – info@progressive.dk, tlf. 3525 5070.

Begynd at skrive og tryk ENTER for at søge