Hella Gutmann Solutions

Hella Gutmann Solutions A/S, der er specialister i diagnoseudstyr og integrerede dataløsninger til autobranchen genoptog i 2019 samarbejdet med Progressive efter en årrække at have været en del af et andet selskab.  

 

Et hybrid miljø med mange fordele og et samarbejde bygget på ordentlighed og gensidig respekt    

Hella Gutmann Solutions A/S, der er specialister i diagnoseudstyr og integrerede dataløsninger til autobranchen genoptog i 2019 samarbejdet med Progressive efter en årrække at have været en del af et andet selskab.  

"Det var naturligt at tage fat i Progressive igen, da vi før sammenlægning havde et rigtig godt samarbejde med dem. Vi kendte dem i forvejen og havde været en tilfreds kunde igennem mange år. Så da vi stod overfor at skulle finde en IT-partner igen, var det et nemt valg, og egentlig havde vi ikke behov for at gå i dialog med andre mulige partnere på markedet", siger Dennis Micheelsen.

Det hybride miljø giver mange fordele

Hella Gutmann har i dag et hybrid miljø med en private cloud-løsning i Progressives datacenter, et on-premise miljø på egen lokation samt public cloud i både Azure og AWS. Det hybride miljø sikrer, at de kan opretholde en privat infrastruktur til følsomme og kritiske data, mens de får fleksibilitetsfordelene til udvalgte systemer i deres public cloud-miljø.

"Vi er meget tilfredse med sammensætningen af vores IT-miljø og de fordele det giver. Vi føler os rigtig trygge ved at vores kritiske data er skærmet af i Progressive datacenter, hvor 24/7 beredskab er tilgængeligt, hvis behovet opstår", fortæller Dennis Micheelsen og fortsætter:

"Derudover er Progressive altid klar på en snak om mulige løsninger og gode råd til optimeringer af miljøet – både når det gælder datacenter, on-prem og public cloud".    

Et samarbejde bygget på ordentlighed og gensidig respekt

Udover at have et velfungerende teknisk IT-setup, har det også utrolig stor betydning for Hella Gutmann at have et velfungerende samarbejde med Progressive i hverdagen. Her er oplevelsen, at samarbejdet bærer præg af ordentlighed og gensidig respekt.  

"Jeg er i dialog med både konsulenter og servicedesk, og min oplevelse er den samme hver gang. Jeg får altid et konkret svar og ofte oplæg på løsninger, jeg ikke selv havde tænkt på. Faktisk bliver jeg indimellem udfordret på mine egne beslutninger og det er en sparring jeg sætter pris på", siger Dennis Micheelsen. 

Hella Gutmann gør gerne brug af rådgivning hvad end det drejer sig om de nyeste teknologier på markedet eller ved køb af nyt hardware og software.   

"Vi ser ind i en fremtid, hvor vi kommer til at skulle opgradere vores one-prem udstyr. Her er det helt klart planen at have Progressive med på sidelinjen til rådgivning og planlægning", afslutter Dennis Micheelsen.  

Fordele

  • Hybrid løsning med optimalt udbytte
  • Ekspertviden tilgængelig, når behovet opstår
  • Mulighed for sparring omkring valg af løsninger
  • Privat infrastruktur til følsomme data
  • 24/7 beredskab og servicedesk

Fakta

"Jeg er i dialog med både konsulenter og servicedesk, og min oplevelse er den samme hver gang. Jeg får altid et konkret svar og ofte oplæg på løsninger, jeg ikke selv havde tænkt på. Faktisk bliver jeg indimellem udfordret på mine egne beslutninger og det er en sparring jeg sætter pris på"

- Dennis Micheelsen, System Administrator i Hella Gutmann Solutions

Vi hjælper virksomheder med at sikre, at IT ikke er et problem, men et værktøj, der giver muligheder. Må vi hjælpe dig?

Hans Christian Eriksen
CSO
Tlf. +45 3525 5055
hce@progressive.dk