Dynamics 365

Styrk jeres kunderelationer med Dynamics 365/CRM

Med Dynamics 365/CRM får I mest muligt ud af jeres aktiviteter indenfor salg, marketing og kundeservice.

I får en række stærke, nye værktøjer der understøtter jeres Customer Relation Management strategi. Værktøjer som gør jer i stand til at træffe beslutninger på viden og ikke på mavefornemmelser, når det handler om at skaffe nye medlemmer og kunder og fastholde dem, I allerede har.

Dynamics 365/CRM giver frihed og fleksibilitet

Platformens høje grad af fleksibilitet giver mulighed for at vælge de moduler, som understøtter jeres forretning bedst, fx:

  • Salg
  • Marketing
  • Projektstyring
  • Kundeservice (inklusiv servicedesk)
  • Teknisk service/Fieldservice
  • Samt forskellige portaler til internt samarbejde

Dynamics 365/CRM er desuden meget velegnet til fx at opbygge medlems- eller studenteradministration, fundraising, sags-styring, leveranceopfølgning osv.

Progressive er en stærk sparringspartner, når I vil have inspiration til at komme i gang med Dynamics 365/CRM.

<br /> <b>Notice</b>:  Undefined variable: url in <b>/var/www/vhosts/progressive.dk/prod/wp-content/themes/progressive/functions/shortcodes/contact-card.php</b> on line <b>40</b><br /> Dynamics 365

Brian Rygaard

Business Development Manager

+45 61207023

Download whitepaper

Overblik der giver resultater

Dynamics 365/CRM er det rigtige valg, hvis I vil have én fælles platform, der giver én sammenhængende brugeroplevelse og et godt overblik over jeres kunder eller medlemmer.

Oplysninger og viden om jeres kunder eller medlemmer samles i en fælles database, som kan bruges på tværs af de forskellige værktøjer.

Det gør det let at få et overblik over salgsprocesser, målrette marketingkampagner og yde en bedre kundeservice baseret på viden.

Samtidig er der en række helt konkrete økonomiske og praktiske fordele ved at bruge Dynamics 365:

  • I har adgang til værktøjerne overalt og med alle typer devices
  • Omkostninger til udvikling er minimeret
  • Tid for afkast af investering er minimeret
  • Microsoft udvikler løbende og frigiver hvert halve år nye moduler og funktioner
  • I slipper for afhængighed af en enkelt leverandør
  • Sømløs integration med andre Microsoft produkter (fx Outlook, Office 365, SharePoint osv.)
  • Fleksibel licensering

Vi kan både levere Dynamics som cloud-løsning eller installere på jeres egne servere.

Progressive hjælper jer i gang

Et CRM-system skal give jer værdi og være brugbart. Med andre ord ser vi det som en del af opgaven, at jeres medarbejdere kommer godt i gang, så I bruger tiden på at være effektive og skabe resultater i stedet for at fokusere på teknik.

Vi sikrer, at:

  • I har en stærk business case for jeres løsning og at vi sammen kan realisere den
  • Vores konsulenter matcher jeres behov med teknisk viden og kan udfordre og rådgive jeres forretning
  • At leverancen sker til aftalt tid, økonomi og kvalitet

Alt hvad vi gør, er med det formål at være jeres langsigtede samarbejdspartner.

Vores kunder siger

"Vi stod over for en ny udbudsrunde og ville benytte lejligheden til at udbyde vores Outlook, Skype for Business og SharePoint som en samlet pakke. Målet var at finde en leverandør, som var skarp på alle områderne"

Søren Laursen

Aarhus Kommune

Begynd at skrive og tryk ENTER for at søge