Projektstyring

Dynamics 365/CRM for kundeservice styrker serviceniveauet og effektiviteten i jeres håndtering af kundehenvendelser og jeres opfølgning.

God kundeservice er altafgørende

Med Dynamics 365/CRM for kundeservice får den enkelte servicemedarbejder en moderne selvforklarende brugergrænseflade med et 360 graders overblik over kunden og den information, som er relevant for den specifikke henvendelse.

Fokus på jeres kunder

Jeres kundeservice team kan let samarbejde og fordele henvendelserne efter behov. Det giver jer mulighed for hurtig responstid og tilfredse kunder. Ledelsen vil altid have et overblik over aktivitet og tendenser, så de kan reagere rettidigt og målrettet, hvor det er nødvendigt.

Flere muligheder

Vi vil meget gerne inspirere din virksomhed til, hvordan Dynamics 365/CRM for kundeservice og tilhørsmodulerne salg, marketing, projektstyring og teknisk service hjælper jer med at nå jeres mål.

Begynd at skrive og tryk ENTER for at søge