Dynamics 365/CRM for salg indeholder marketingfunktionalitet til styring af kampagner, segmentering, masseudsendelser, spørgeskemaundersøgelser og rapportering om bl.a. sammenhængen mellem kampagneaktiviteter og genereret salg.

For mange danske virksomheder og organisationer er dette tilstrækkeligt, mens andre stiller større krav. Det kan være pga. en hård konkurrencesituation, mere ambitiøse mål for erobring af markedsandele eller et generelt større omfang af markedsvendte aktiviteter.

Til de formål introducerer vi tillægsmoduler som bl.a. :

    • ClickDimensions – en generel udvidelse af marketingfunktionaliteten, som kan benyttes til at spore jeres kunders eller medlemmers aktiviteter og automatisere aktiviteter på den baggrund.
    • Social Engagement – en mere avanceret sporing af aktiviteter på sociale medier. En sporing, der giver mulighed for at reagere målrettet på negative og positive signaler, og at identificere nye salgsmuligheder.

Progressive har stor erfaring med at implementere marketingløsninger til virksomheder og organisationer og opnå forretningsmæssige gevinster. Vi vil meget gerne inspirere din virksomhed til, hvordan Dynamics 365/CRM og tilhørsmoduler hjælper jer med at nå jeres mål.

Begynd at skrive og tryk ENTER for at søge