progressive-dynamics-salg

Dynamics 365/CRM for salg er skabt til at sælge mere og hurtigere. Det er opnået i en balancering af sælgerens og salgschefens behov. For sælgeren er det vigtig at være effektiv for at lukke den næste handel, mens det for salgschefen handler om at have overblik for at kunne reagere rettidigt og skabe den fornødne forudsigelighed din forretning har behov for.

Læs mere om Dynamics 365 hos Microsoft

Progressive har stor erfaring med at implementere løsninger til salg og opnå forretningsmæssige gevinster. Vi vil meget gerne inspirere din virksomhed til, hvordan Dynamics 365/CRM styrker muligheden for at opnå salgsmålene.

Hvis I kan genkende nogle af følgende oplevelser, er Dynamics 365/CRM og Progressive relevant:

  • I har ikke fået nok ud af tidligere CRM-løsninger – Måske fordi systemet ikke bliver brugt af alle eller ikke brugt på samme måde
  • Ledelsesinformationen er mangelfuld – Måske er det svært at skabe et rettidigt fakta-baseret beslutningsgrundlag for jeres indsatser
  • I mangler et 360 graders overblik over jeres kunders engagement og interaktioner – Måske føler kunden sig ikke tryg eller vigtig ved henvendelser, da I ikke ”kender dem”
  • I får ikke fulgt op på kunder og salgsmuligheder – Måske fordi den ansvarlige glemmer det eller ikke ved, at det er en prioritet
  • Der er uoverensstemmelse mellem det forventede salg og det reelle salg – Måske fordi I ikke har datagrundlaget eller mangler en fælles forståelse for, hvor realistisk et salg er
  • Det er svært at holde salgsstyrken opdateret med produkter, konkurrencesituation og krydssalgsmuligheder
  • I har svært ved at on-boarde nye sælgere – Måske fordi viden om kunder, kundeemner, produkter, konkurrenter eller salgsmetoder ikke kommunikeres videre

Begynd at skrive og tryk ENTER for at søge