Video om Dynamics 365 for teknisk service er brugt med tilladelse fra Microsoft.

Øget kundeservice ude hos kunden

Dynamics 365/CRM for teknisk service (Field service) fra Microsoft fokuserer på at styrke kundeservicen, når jeres servicefolk er på besøg hos en kunde. Dynamics 365/CRM gør planlægning og administration effektiv og nem at håndtere.

Servicemedarbejderens overblik

Servicemedarbejderen har on-site ved kunden et 360 graders overblik over kunden, den konkrete sag og evt. teknisk information. Det betyder korte svartider overfor kunden og giver et udtryk for, hvor godt I har styr på tingene. Tidsregistrering, køb af reservedele, tjeklisteudfyldelse og planlægning af næste besøg kan ske med det samme.

Vi vil meget gerne inspirere din virksomhed til, hvordan Dynamics 365/CRM for teknisk service kan øge serviceniveauet hos jeres on-site ambassadører og effektivisere administrationen.

Læs også om mulighederne med modulerne salg, marketing, kundeservice, og projektstyring i Dynamics 365/CRM.

Begynd at skrive og tryk ENTER for at søge