crm system

Struktur på kunderne med CRM

Det kan være vanskeligt og dyrt at få nye kunder eller medlemmer. Samtidig har de fleste oplevet afgang af kunder – ofte uden at nogen kan forklare hvorfor. Begge forhold er oftest unødvendige, for gennemtænker virksomheden salgsprocesser og kundeforholdets livscyklus, kan man optimere både salg og strukturere kunderelationer med hjælp fra et CRM-system (Customer Relationship Management).

CRM kan typisk bidrage med:

• Mere præcis segmentering på baggrund af kundens data og respons på marketingindsatser
• Systematisk og automatiseret markedsføring
• Effektive salgsprocesser og en mere troværdig salgs-pipeline.
• Professionel modtagelse af kundehenvendelser

Forudsig salget og opnå valide data

For de fleste virksomheder og organisationer er det afgørende vigtigt at kunne forecaste fremtidig aktivitet forholdsvis præcist og pålideligt. Men mange  virksomheder har vanskeligheder ved at forudsige salget med en tilstrækkelig præcision. Det kan have mange årsager, men manglen på en struktureret og vel-implementeret salgsproces eller ringe systemunderstøttelse er oftest blandt de medvirkende årsager.

Progressive har stor erfaring med at implementere Customer Relation Management og opnå de ønskede forretningsmæssige gevinster. Vi vil også meget gerne inspirere din virksomhed til, hvordan CRM giver bedre mulighed for at opnå salgsmålene og større viden om sælgernes performance og effektivitet i salgsprocessen.

Vi har erfaringer med mange forskellige CRM-systemer, men baseret på vores erfaringer har vi valgt Microsoft Dynamics CRM som vores foretrukne platform.

Blandt vores faste kunder er Aarhus Universitet, Harman, Martin Bencher A/S, Unifeeder, Børns Vilkår og mange flere.

Case: Virksomheden Martin Bencher fik det globale overblik

CRM system