Progressive indgår samarbejde med danske Uniqkey
26.08.2021
Forøg cybersikkerheden og få overblik over alle tjenester, adgangskoder og medarbejdere og gør det nemt og simpelt at håndtere, huske og beskytte alle brugere og virksomhedens adgangskoder.
Det kan være svært at holde overblik over virksomhedens komplekse IT-miljø. Uniqkey centraliserer styringen af administrationen af cloud-tjenester og kontrollerer adgangen til medarbejderne. På den med øges virksomhedens cybersikkerhed, så du eksempelvis kan undgå phising. Softwaren leveres som en service for en fast pris pr. bruger/måned.
Husker og genererer dine adgangskoder
Uniqkey hjælper med at beskytte og huske dine adgangskoder, så du aldrig skal huske dine koder igen. Derudover genererer servicen automatisk stærke og unikke koder. Ved at håndtere, huske og beskytte medarbejdere og virksomhedens adgangskoder, sikres din virksomhed, og alle de mange tjenester der anvendes.
Det gør det ligeledes muligt at sikre og dele adgangen til andre konti uden at afsløre adgangskoder. Her kan du holde øje med og styre, hvilke medarbejdere eller grupper der har adgang til bestemte tjenester.
Adgangsstyring og automatisk log-in
Med Uniqkeys identitets- og adgangsstyring bliver det muligt at give de rette medarbejdere adgang til de nødvendige ressourcer.
Der er også mulighed for at anvende geo-lokation, så adgangen til systemer og tjenester eksempelvis kan begrænses eller udelukkes fra bestemte lokaliteter eller lande.
Dertil kan du logge automatisk ind i virksomhedens cloud-tjenester med 2-faktor godkendelse
Administration af digitale systemer
Få det fulde overblik over brugere og services, så det bl.a. bliver nemt og simpelt at rydde op i de systemer, som ikke længere anvendes. Her kan virksomheden også holde styr på og opsige inaktive licenser og medarbejderes log-in, så det bliver muligt at opnå besparelser. Det foregår i et håndterbart kontrolpanel, som styrker medarbejderes identiteter, rettigheder og adgange.
Desuden kan man gennem Uniqkey administrere og registrere tidsrestriktioner, så det udelukkende er muligt at logge på i et bestemt tidsrum, mens adgangen kan begrænses for bestemte medarbejdere.
Sådan fungerer det: Plug and play
Med Uniqkey er det muligt at centralisere administrationen af dine cloud-services og kontrollere adgangen til medarbejderne.
Det eneste du skal gøre herefter, er at downloade Uniqkeys app – så er du kørende med sikker adgang til dine cloud-tjenester og applikationer med øget sikkerhed via automatisk 2-faktor godkendelse og adgangskodehukommelse- og generering. Det bliver ikke nemmere.
Kontakt
Har din virksomhed behov for at centralisere og øge cybersikkerheden på en simpel måde?
Kontakt os for at få rådgivning og høre mere om Uniqkey og priser på:
Telefon +45 3525 5070, mail info@progressive.dk eller klik her og udfyld formularen.