Styrk jeres samarbejde og kommunikation

Effektivt samarbejde og kommunikation er altafgørende for at drive en forretning i en dynamisk hverdag, hvor mange mennesker er involveret. Det kan være samarbejde med eksterne partnere eller internt på tværs af jeres afdelinger. Eller det kan være kommunikation med kunder og medlemmer. Office 365 og SharePoint fra Microsoft er skabt til at understøtte disse behov.

Intranet med høj sikkerhed

Intranettet er blevet et socialt forum, hvor idéer deles og udvikles, og denne viden skal være tilgængelig på alle platforme. SharePoint er designet med høj datasikkerhed til mange Office 365 brugere på tværs af funktioner og geografi. Derfor kan medarbejdere og teams fortsat arbejde sammen, selvom de ikke sidder på samme adresse eller arbejder på ens platforme.

SharePoint dokumentdeling er effektivt og tidsbesparende

Det er ikke nødvendigt at maile dokumenter til kolleger for at de kan arbejde videre på samme dokument. Hvis dokumentet er gemt i SharePoint, kan flere arbejde på samme dokument og det vil hele tiden være i den seneste version.

Sådan kommer I i gang med Office 365 og SharePoint

Kontakt os i dag og lad Progressive inspirere din virksomhed til, hvordan Office 365 SharePoint kan styrke jeres samarbejde og kommunikation. Løsningerne kan baseres på produkternes standardfunktionalitet eller suppleres af moduler udviklet af Progressive eller andre Microsoft partnere.

Vores løsninger spænder over:

Begynd at skrive og tryk ENTER for at søge