Servicedesk

Fokusér på forretningen. Så klarer vi it-supporten

It-problemer kan være en tidsrøver. I stedet for at bruge tid og mandskab på jeres egen servicedesk, kan I trygt overlade it-support til Progressives dygtige medarbejdere.

Det giver mindre spildtid for jer, fordi vores ServiceDesk klarer sagerne professionelt og hurtigt, og I kan fokusere på det, I er bedst til: jeres kunder og jeres forretning.

I får en effektiv support, der sikrer minimal nedetid, en lav risiko, en transparent økonomi og vi er altid tilgængelige.

75.000 gange om året gør vi livet lettere for vores kunder

Vores ServiceDesk er bemandet med konsulenter, der har kompetencer til at løse sager i ét hug. Eksempelvis klarer Progressive ca. 94 % af alle Noa Noa’s og 77% af Reitan/7-elevens sager uden yderligere henvendelser.

Hvert år løser vi 75.000 sager for vores kunder. Det betyder, at vi opbygger enorm erfaring og kan klare opgaverne hurtigere, fordi vores medarbejdere med stor sandsynlighed tidligere har løst udfordringer, som dem I har. Ofte kan problemer løses over telefon eller gennem remote-opkobling til servere og pc’ere.

Servicedesk

Kim Dahl Staalhøj

Konsulentchef

+45 28240010

Én servicedesk partner til det hele

I har måske allerede outsourcet it-driften og oplevet, at hverdagen er blevet nemmere. Hvorfor ikke også lade Progressive klare it-support og telefonopkald?

Flere af vores kunder gør det allerede, for eksempel Reitan/7-eleven og Noa Noa. Gør som dem og få:

  • Minimal nedetid, så medarbejderne kan koncentrere sig om arbejdet
  • Klar økonomi uden overraskelser
  • Kompetente og dansktalende medarbejdere, som står klar til at hjælpe
  • Professionelt ticket-system, så I kan følge med, når sagen bliver løst
  • Service 24 timer i døgnet, så I slipper for vagtordninger udenfor normal arbejdstid
  • En Service Level aftale med tids-garantier for løsning af sager

Progressive yder bl.a. support på software, servere, pc’ere, netværk, backup, print og andre driftsmæssige spørgsmål. Vi supporterer både egne løsninger og står for kontakt og koordinering ved problemer med løsninger fra andre leverandører.

Færre sager for jer

Vi løser de daglige opgaver, men vi indsamler samtidig viden. Det gør os bedre til at spotte it-problemer, som sker hyppigere end andre. I samarbejde med vores kunder øger vi fokus på dem og kommer med forslag til forbedringer. Det betyder færre sager og højere effektivitet for vores kunder.

Vores kunder siger

"Vores samlede it-investeringer giver i dag en væsentlig højere ROI. Vi ved, at driften er i sikre hænder hos Progressive"

Søren Birkstrøm

7-Eleven

Service Concept

Basic Services

Basic Service

Få det bedste grundlag til at holde jeres it-udstyr ved lige.

Hvilke it-serviceydelser har virksomheden brug for? Svaret er ikke altid indlysende.

På den ene side vil I gerne være sikret mod tekniske problemer, på den anden siden har ingen lyst til at bruge flere ressourcer end nødvendigt på it-support.

Derfor har vi Progressive Basic Service. Det er et stabilt grundlag, som I kan bygge videre på, når behovet opstår.
Basis Service er afhængig af producenten og vil derfor ikke være den samme for alle produkter. Nedenstående beskrivelse er derfor vejledende.

Basic Service giver jer:

  • Adgang til at rekvirere softwarepatches og evt. opgraderinger
  • Ombytning af defekt hardware, jvf. producentens betingelser
  • Telefonisk adgang til Progressive ServiceDesk
  • I nogle tilfælde adgang til producentens support organisation (leverandørspecifikt)
Support Services

Support Services

Progressives Support konsulenter kan løse selv de mest komplekse problemer, når du har behov for det.

Support Services indeholder beredskabs- og tilvalgsydelser som kan tilpasses din virksomheds behov. Når du indgår en Support Service aftale med Progressive, får du adgang til Progressives supportorganisation og vores døgnbetjente ServiceDesk.

Når der opstår en fejl, går Progressive i gang med at løse problemet, inden for det servicetidsrum og den reaktionstid der er aftalt.

Vi har to muligheder til dig: Du kan betale en årlig afgift for Beredskabsservice og betaler herudover for tidsforbrug og materialer. Det giver en fleksibel omkostning, fordi din udgift er i overensstemmelse med dit behov. Hvis du derimod vil undgå variable udgifter, er svaret i stedet Løsningsservice.

For SupportService er alle udgifter til fejlretning dækket af aftalen – både tid, transport og materialer. Der er ingen uforudsete omkostninger. Hvis det er nødvendigt at inddrage producenten i fejlretningen, dækker Progressive også tidsforbruget til dette.

Progressive sørger for, at der altid er reservedele på lager.

Serviceydelserne kan også tilkøbes særskilt.

Improvement Services

Improvement Services

Progressive har designet en række services som sikrer, at din virksomhed løbende kan forbedre og ændre jeres IT- løsning, så den understøtter forretningen bedst med højeste risikominimering og mest økonomisk fordelagtigt.

Serviceydelserne kan også tilkøbes særskilt.

Consulting Services

Consulting Services

Hvis du har behov for ekspertbistand her og nu, kan vores højt specialiserede konsulenter hjælpe.
Vores Consulting Services indeholder en stribe ydelser som bygger på ekspertviden indenfor Progressive Services:

  • Cloud
  • Sikkerhed
  • Netværk
  • Dynamics 365
  • Office 365
  • ServiceDesk

Consulting Services er ydelser, som Progressives specialister udfører på ad hoc basis. De er velegnede til dig, der har behov for ekspertbistand til at løse et akut problem, uanset om du i forvejen har et engagement med Progressive.

Serviceydelserne kan også tilkøbes særskilt.

BPO/Managed Services

BPO/Managed Services

Har din virksomhed behov for at afdække et risikoområde med få ansatte, skabe effektivitetsforbedringer eller holde åbent udenfor normal arbejdstid?

Progressive tilbyder Managed Services på hele eller dele af din virksomheds infrastrukturbehov. Vi kan også tilbyde Business Process Outsourcing. Fx kan vi fungere som teknisk ServiceDesk for dine kunder, vi kan levere receptionistydelser og løse række andre administrationsopgaver som kan outsources, uden at det kræver specialviden.

Strategic Outsourcing

Strategic Outsourcing

Progressive kan overtage hele eller dele af driften og supporten af din virksomheds it-løsning. Vi har stor erfaring med at rådgive og designe den løsning, der understøtter virksomheden bedst.

Der findes ikke to kunder med samme behov eller strategi for at outsource. Derfor kan Progressive tilbyde et outsourcing-design der modsvarer virksomhedens behov til skalerbarhed, fleksibilitet, OPEX, CAPEX, osv.

Løsningen kan omfatte overdragelse af medarbejdere.

Begynd at skrive og tryk ENTER for at søge