IT er et af de vigtigste tandhjul i din virksomhed.
Et tandhjul, som skal smøres, passes og plejes – og kræver tid og specialkompetencer. Den opgave kan du trygt overlade til os. Vi står klar, når IT-miljøet skal skifte gear. Og når der skal styr på compliance, performance og sikkerhed.
Hvorfor skal Progressive stå for din IT-drift? Fordi outsourcing af IT er vores speciale
Indrømmet: Det er dårlig stil at prale. Og derfor bør vi egentlig ikke selv sige det, men … vi er ret dygtige til IT-outsourcing og IT-drift. Faktisk er det stort set det eneste, vi laver.
En ting er, hvad vi selv siger. Men hvad med at høre, hvad vores kunder siger?
Case: Fagenes Bofællesskab (FAB)
Skræddersyet IT-drift med fuld fleksibilitet
For at bevare kontrollen har FAB lavet en aftale med Progressive om Selektiv IT-outsourcing. Det betyder, at FAB løser de opgaver in-house, som de kan og vil prioritere, og så klarer Progressive de øvrige driftsopgaver.
IT-outsourcing omfavner det hele. Fra serverne i kælderen til data i skyen
I Progressive tager vi os af IT-driften fra A til Z. Hos vores kunder har vi ansvaret for eksempelvis
- Hosting og drift af servere inkl. licenshåndtering
- Backup, overvågning og 24/7 support og service
- Service Delivery Management inkl. rapportering og løbende statusmails
- Drift og support af brugere og arbejdsstationer
- IT-sikkerhed og beskyttelse af data
Har du andre behov og ønsker, har vi folkene, der kan løfte opgaven.
Vi klarer IT-opgaverne
Vi holder din IT kørende – på dansk eller engelsk, døgnet rundt og fra servere til sikkerhed. Vi er der altid.
Hosting af virtuelle servere
Progressives datacenter-setup er baseret på markedsledende producenter med stort fokus på sikkerhed, og virtuelle servere leveres på højtydende enterprise IT-udstyr bygget til brug i kritisk infrastruktur.
Drift døgnet rundt på flere sprog
Progressives Service Desk er tilgængelige døgnet rundt på både dansk og engelsk, og alle medarbejdere har en teknisk baggrund og kan dermed sikre en høj first time fix rate på 1. level-niveau.
Service Delivery Management
Tickets, hændelser, problemer og andet, der opstår pludseligt, bliver håndteret efter indarbejdede ITIL-processer.
Solid dokumentation
Når vi får overdraget ansvaret for IT-driften i en virksomhed eller organisation, leverer vi relevant dokumentation efter aftale med kunden – eksempelvis i forhold til server-infrastruktur og virtuelle maskiner, netværk og IP-adresser, klient-PC’er (endpoints) og licenser.
IT-outsourcing er altid en god idé. Når det altså er en god idé
Vi tror helt fundamentalt på, at du skal gøre det, du er god til. Og hvis I ikke har lyst til at bruge interne ressourcer på IT-driftsopgaver, kan et samarbejde med os være det rette. IT-drift er vores kernekompetence, så hvis du hellere vil koncentrere dig om det, I er specialister I, træder vi gerne til.
Har du lyst til at tage en snak om, hvad der kan lade sig gøre?
Din IT-partner på SKI 02.22
Er I en offentlig virksomhed? Så kan vi være den rette IT-partner for jer.
Vi har mange kunder indenfor det offentlige som vi hver dag hjælper med mange forskellige IT-driftsrelaterede opgaver.
Vi er godkendt som SKI leverandør på SKI 02.22 rammeaftalen, der omhandler IT-drift. Det betyder at du kan indgå samarbejde med Progressive inden for følgende områder:
- Clouddrift
- Datacenterdrift
- Co-location
- Netværksdrift
- Applikationsdrift
- Slutbrugerservices
- Sikkerhedsservices
Det dynamiske indkøbssystem har ikke et fast sortiment, men du køber ind indenfor de kategorier, der er fastlagt på aftalen. Vi kan derfor tilbyde dig den løsning, der bedst svarer til de krav, du har til indkøbet. De fleksible muligheder sikrer, at du som køber har adgang til løsninger og ydelser, som følger markedets teknologiske udvikling.
Hvorfor bør du overveje at outsource din IT-drift?
IT-drift er et vigtigt fokuspunkt i de fleste virksomheder. Det er typisk et helt centralt og forrentningskritisk opgave, og netop derfor bør du overveje, om den skal lægges ud af huset.
Når du outsourcer din IT-drift, kan du altid trække på en konsulent, der er ekspert på netop dit problem. Det har en ret konkret betydning for, hvor hurtigt du kan komme i luften igen efter et nedbrud. En anden fordel er, at du ikke betaler for ”død tid”. Du kan lave en serviceaftale, der passer til dit behov, og dermed kan du få en lille bid af en masse ekspertområder uden at skulle have alle kompetencerne i huset i form af et lønnummer til hver.
Desuden får du med en outsourcing-partner samlet dig IT-overblik ét sted, selvom der er tale om forskellige ydelser under den paraply, der hedder IT-drift.
Har du lyst til at høre, hvad outsourcing af IT kan gøre for dig?
Vi er der altid.
Hans Christian Eriksen
CSO
Tlf. +45 3525 5055
hce@progressive.dk