Databehandleraftale

Progressive tilbyder SLA med service levels for support, som er tilpasset største delen af de danske virksomheders åbningstider og arbejdsmønstre. Fejlmeldingen og supporten er tilgængelig 24/7 på web, mail og telefon.

Progressive har som standard følgende typer:

  • Beredskabs Service som giver adgang til support og fejlretning for en månedlig ydelse, medgået tid faktureres
  • Support Service giver ubegrænset adgang til den support der er specificeret i den indgåede aftale
  • Adgang til supporten og afhjælpningen iht. indgåede aftale, fejlmeldingen er tilgængelig 24/7
  • Mulige SLA typer M-F, alle ugen dage/ 7 – 18, 7 – 22 og 24/7 med reaktionstider næste arbejdsdag, 3 timer og 1 time

Forordningen trådte i kraft d. 25.05.18.

Download:

Dansk: Progressive A/S databehandleraftale her.

English: Progressive A/S data processing agreement here.

Kan vi hjælpe dig? Skriv til os her, og bliv ringet op.

Hvis du har spørgsmål, eller tænker det er tid til en snak, kan du kontakte os her. Vi vil altid gerne høre fra dig, og vi kommer også gerne forbi.

Når du udfylder formularen, accepterer du, at Progressive kun bruger dine persondata til at kontakte dig. Læs mere om, hvordan vi behandler dine data her.