Client Device Management er der altid, når der skal holdes øje med sikkerhedstruslerne

Med Client Device Management tager Progressive driftsansvaret for overvågning og håndtering af sikkerhedstrusler mod klienter op imod Microsofts online portaler. Hele tiden.

Sikkerhed for klienter og online portaler

IT-sikkerhed er i bund og grund ret enkelt: Identificér potentielle trusler og eliminér dem. Men som med så mange andre ting, som på papiret er nemme, er IT-sikkerhed en kompleks størrelse, som kræver know-how og ikke mindst konstant opmærksomhed.

Med Client Device Management er der fuldstændig styr på at få identificeret sikkerhedstrusler mod klienter og Microsofts online portaler – og få løst problemerne.

 

Samtidig sikrer servicen, at endpoints – altså brugernes enheder – er sikkerhedsopdaterede og standard 3. partsprodukter på endpoints bliver holdt opdateret.

Det får du med Client Device Management

Den konkrete håndtering af din Client Device Management-pakke afhænger af, om du har et Baseline Security Business/Standard-abonnement eller Baseline Security Plus.

Med Baseline Security Business/Standard bliver sikkerhedsanbefalinger prioriteret af Service Desk, som opretter en supportsag.

Med Baseline Security Plus bliver hændelser overvåget af Security Operations Center (SOC), der prioriterer håndteringen efter en aftalt proces.

Uanset hvilken variant af Baseline Security, du har, er følgende sikkerhedsydelser på endpoint-niveau indeholdt i servicen:

  • Endpoint udsættes for phishing eller ransomware-angreb
  • Sikring af enheder holdes løbende opdateret med Windows-sikkerhedspatches
  • Udrulning af feature-updates
  • Overvågning og reaktion på Defender for Business/endpoint-hændelser, som for eksempel manglende antivirus og fjernelse af skadelig software
  • Vedligehold og opfølgning på Heimdal Patch Management af standard 3. Partsprodukter
  • Vedligehold af MFA, Conditional Access og Endpoint Manager-politikker
  • Adgangssikkerhed til onlineportaler for brugere og administratorer
  • Vedligeholdelse af sikkerhedspolitikker defineret af Baseline Security

Og meget mere – kontakt os, hvis du er nysgerrig på et område, som ikke står på listen.

Samtidig indeholder Baseline Security Management udover klientsikkerhed også:

  • Udrulning  af opdateringer af 3. partssoftware, der er omfattet af Heimdals service
  • Opdatering af Microsoft-komponenter på brugernes endpoints, der kan opdateres ved hjælp af Windows Update for Business
  • Månedlig rapport omkring registrerede sager fra både SOC og Service Desk
  • Udrulning af standard-opsætninger til nye enheder (Windows-PC, Mac’s, Android og iOS)
  • Nulstilling og tilbagetrækning af enheder
  • Fejlfinding på endpoints
  • Vedligehold af Endpoint Manager Portal

 

Fokusér på forretningen – vi klarer sikkerheden

Med Client Device Management fra Progressive er der styr på sikkerheden – og tiden kan bruges på at drive forretningen.

For at kunne bruge servicen, skal din virksomhed have abonnement hos Progressive på Baseline Security samt have indgået en aftale om adgang til Service Desk. Desuden skal brugerne være licenseret med en af følgende licenser:

  • Microsoft 365 Enterprise E5
  • Microsoft 365 Enterprise E3 samt Defender for O365 P1
  • Microsoft 365 Business Premium

Derudover er det en forudsætning for brug af servicen, at du har en Azure-subscription til brug for oprettelse af en storage account til opbevaring af logs samt en Exchange Online/Business Basis-licens til håndtering af mail og rapportering fra portalen. Dette er ikke omfattet af prisen på Client Device Management-servicen.

 

Hør mere om hvordan vi kan hjælpe din forretning til den rigtige løsning. Vi er der altid. 

Christian Mark
Business Manager
Tlf. +45 9927 1004
cma@progressive.dk

 

Når du udfylder formularen, accepterer du, at Progressive kun bruger dine persondata til at kontakte dig. Læs mere om, hvordan vi behandler dine data her.