Client Device Management, når du ønsker sikkerhed for dine arbejdsstationer
Progressive tager driftsansvaret for dine arbejdsstationer. Vi sørger for at dine klienter er opdateret til nyeste version, så du er garanteret højeste sikkerhedsniveau - altid.
IT-sikkerhed kræver konstant opmærksomhed
Brug tiden på at drive din forretning mens vi klarer opdateringer og vedligehold af dine operativsystemer, image og applikationer samt MDM. Vi følger leverandørens cyklus for opdatering, så du er sikker på at dine systemer altid kører den nyeste og sikreste version. Du får en rapport hver måned med detaljer om hvilke opdateringer der er gennemført.
Når du overlader din Client Device Management til os er du sikret, at alle opdateringer gennemføres og ikke mindst at de gennemføres ensartet over hele din organisation.
Opdatering og vedligehold kan udføres uanset om brugeren befinder sig på kontoret, derhjemme eller uden i verden. Det eneste det kræver er adgang til internettet.
Med hjælp fra vores eksperter sikrer du, at din virksomhed udnytter den digitale transformation og opnår fuldt udbytte af automatisering og intelligent design.
Client Device Management Standard
- Central administration, konfiguration og installation af Windows og standard programmer
- Automatisk installation og konfiguration af Windows og programmer ved ny PC og/eller ny geninstallation af PC
- Automatisk distribution af nye programmer samt afinstallation af ikke længere anvendte programmer
- Automatisk udrulning af sikkerhedsopdateringer og patches til PC'er
- Rapportering og governance af sikkerhedsopdateringer efter fast modus
- Licensoptimering: hvem bruger hvilke programmer og i hvilket omfang
- Asset Management: overblik over antal og type af PC’ere i drift
- Access Management: hvem kan logge på hvor, hvordan og med hvilke rettigheder
Fordele:
- Homogen platform - hvor alle opdateringer sker på samme måde over hele organisationen
- Reducering af tidsforbrug hos interne ressourcer
- Øget sikkerhedsniveau
- Reducering af udgifter til brugersupport
- Overblik og struktur over licensomkostninger
- Styring af enheder og klienter
Overvågning og håndtering af sikkerhedstrusler
Ønsker du et beredskab som også overvåger og håndterer sikkerhedstrusler, skal du vælge vores Client Device Management Plus service.
Denne service forudsætter, at din virksomhed har abonnement hos Progressive på Baseline Security samt have indgået en aftale om adgang til Service Desk.
Den konkrete håndtering af din Client Device Management Plus afhænger af, om du har et Baseline Security Business/Standard-abonnement eller Baseline Security Plus.
Med Baseline Security Business/Standard bliver sikkerhedsanbefalinger prioriteret af Service Desk, som opretter en supportsag.
Med Baseline Security Plus bliver hændelser overvåget af Security Operations Center (SOC), der prioriterer håndteringen efter en aftalt proces.
Client Device Management Plus
- Hjælp til håndtering i tilfælde af at endpoint udsættes for phishing eller ransomware-angreb
- Sikring af enheder holdes løbende opdateret med Windows-sikkerhedspatches
- Udrulning af feature-updates
- Overvågning og reaktion på Defender for Business/endpoint-hændelser, som for eksempel manglende antivirus og fjernelse af skadelig software
- Vedligehold og opfølgning på Heimdal Patch Management af standard 3. Partsprodukter
- Vedligehold af MFA, Conditional Access og Endpoint Manager-politikker
- Adgangssikkerhed til onlineportaler for brugere og administratorer
- Vedligeholdelse af sikkerhedspolitikker defineret af Baseline Security
Herudover skal brugerne være licenseret med en af følgende licenser for at benytte Client Device Management Plus:
- Microsoft 365 Enterprise E5
- Microsoft 365 Enterprise E3 samt Defender for O365 P1
- Microsoft 365 Business Premium
Det er endvidere forudsætning for brug af servicen, at du har en Azure-subscription til brug for oprettelse af en storage account til opbevaring af logs samt en Exchange Online/Business Basis-licens til håndtering af mail og rapportering fra portalen.
Hør mere om hvordan vi kan hjælpe din forretning til den rigtige løsning. Vi er der altid.
Christian Mark
Business Manager
Tlf. +45 9927 1004
cma@progressive.dk