Vores kolleger i Service Desk er klar til at hjælpe, når du har brug for IT Support.
IT skal bare fungere.
Det gør det bare ikke altid
Det ville være fantastisk, hvis alle IT-systemer altid bare kørte som smurt – helt uden nedetid, fejl og frustrationer til følge.
Sådan er virkeligheden bare ikke, for med uendelige muligheder og masser af regnekraft følger også kompleksitet – for ikke at tale om de menneskelige fejl, som bare sker.
Derfor sidder vi klar i Service Desk til at løse alle de udfordringer, der opstår.
Skru op for IT supporten. Eller ned. Og op igen.
Behovet for at kunne trække på Service Desk kan variere. Måske er I et sted, hvor indkørslen af nye systemer lægger pres på organisationen, eller det kan være, et eller flere store projekter er gennemført, og at der er ro på bagsmækken.
Virkeligheden ændrer sig, og derfor har du naturligvis også mulighed for at ændre din serviceaftale, når du har brug for enten at skrue op eller ned.
"Noget af det jeg er glad for er, at det er nem vej til et menneske - det gælder lige fra servicedesken til ledelsen. Ingen telefonkø, - ingen træk en billet, men bare direkte adgang. Jeg oplever, at der er en særlig nærhed og åbenhed. Det tror jeg ikke, man finder hos alle IT-partnere."
Mads Neuhard, Afdelingsleder - Digital Arkivering, København Stadsarkiv
Serviceniveau efter dit valg
Alle virksomheder er forskellige, og det er suverænt dig, der bestemmer, hvor meget IT support, du vil have.
Du kan vælge mellem fem forskellige Service Level Agreements (SLA) med forskellige dækningsgrader og til forskellige priser – og du kan vælge en model, hvor du blot bliver faktureret efter forbrug.
Læs mere om vores Service Level Agreements (SLA’er) her.
Vi håber, at vi må vise dig, hvordan god kundeservice kan være.
Lars Kjer Jensen
Consulting Director
Tlf. +45 3547 5157
lkj@progressive.dk