Service Level Agreement (SLA)

Progressive tilbyder SLA med service levels for support, som er tilpasset største delen af de danske virksomheders åbningstider og arbejdsmønstre. Fejlmeldingen og supporten er tilgængelig 24/7 på web, mail og telefon.

Progressive har som standard følgende SLA typer:

  • Beredskabs Service som giver adgang til support og fejlretning for en månedlig ydelse, medgået tid faktureres

  • Support Service giver ubegrænset adgang til den support der er specificeret i den indgåede aftale

  • Adgang til supporten og afhjælpningen iht. indgåede aftale, fejlmeldingen er tilgængelig 24/7

  • Mulige SLA typer M-F, alle ugen dage/ 7 – 18, 7 – 22 og 24/7 med reaktionstider næste arbejdsdag, 3 timer og 1 time

Vælg mellem følgende SLA-typer:

Sammenligning af reaktive supportydelser

Vi håber, at vi må vise dig, hvordan god kundeservice kan være. 

Hvis du har spørgsmål, eller tænker det er tid til en snak, kan du kontakte os her. Vi vil altid gerne høre fra dig, og vi kommer også gerne forbi.