Vores servicedesk yder support til alle Progressive kunder – enten mod fakturering eller på basis af en service- og vedligeholdelsesaftale.

Daglig support

Du kan i hverdagene rette henvendelse til vores servicedesk, som er bemandet kl. 07:00-18:00, fredag frem til kl. 17:00. Vi sidder altid klar ved telefonen og har konsulenter, der kan hjælpe, når noget akut opstår eller bidrage med viden i forbindelse med komplicerede problemstillinger.

Progressives servicedesk kan kontaktes via servicedesk@progressive.dk eller telefon:
Vest: +45 9927 1000
Øst: +45 7022 5072

Vær opmærksom på at nogen ventetid kan forekomme på enkelte tidspunkter på dagen.

Uden for normal åbningstid (vagttelefon)

Såfremt der opstår væsentlige problemer på den centrale serverplatform, uden for normal åbningstid, kan vores vagttelefon kontaktes på tlf. +45 7022 5072.

Vest kunder (tidligere Datatech kunder) kan ligeledes kontakte vagttelefonen på +45 9927 1049.

Bemærk venligst, at opkald til vores vagttelefon kan udløse fakturering, hvis aftalen ikke omfatter 24/7 service.

Begynd at skrive og tryk ENTER for at søge